Rynek biurowy

Spółka Instapage, światowy lider w post click experience, wynajęła 700 mkw. powierzchni biurowej w biurowcu Prosta Office Center w Warszawie. Najemcę reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cresa.

Instapage jest liderem w Post-Click-Optimization™. Rozwiązanie to pomaga reklamodawcom zwiększyć wskaźniki konwersji w ramach kreowania, personalizacji i optymalizacji doświadczeń post-click na dużą skalę. Instapage pomaga ponad 15 tys. klientów w 100 krajach uzyskać większą wartość z prowadzonych kampanii dzięki ponad 3 milionom stron landingowych. Siedziba główna firmy znajduje się w San Francisco w USA z oddziałami w Polsce i Rumunii. Polski oddział firmy został założony w 2014 r. w Białymstoku.

- Dwa lata temu powstało biuro Instapage w Warszawie, następnie przenieśliśmy się do biura coworkingowego przy Rondzie Daszyńskiego. Pierwsze biuro z prawdziwego zdarzenia i relokacja do biurowca Prosta Office Center to kolejny ważny krok w rozwoju naszej firmy. Polskie biuro Instapage jest jednym z najważniejszych oddziałów firmy na świecie. Znajduje się tutaj cały nasz dział techniczny, co pokazuje, jak duży potencjał tkwi w polskich programistach. W Instapage dbamy o jedyną w swoim rodzaju kulturę organizacji, której wyjątkowość polega na połączeniu amerykańskiej swobody pracy z zaangażowaniem pracowników w firmę. Cresa wspierała rozwój firmy w Warszawie od samego początku, rozumiejąc specyfikę naszej działalności – powiedział Piotr Dolistowski, Wiceprezes Zarządu firmy Instapage Poland, odpowiedzialny za rozwój firmy w Warszawie.

– Jesteśmy bardzo dumni z możliwości wspierania firmy Instapage w jej prężnym rozwoju. Najpierw znaleźliśmy dla firmy powierzchnię o charakterze coworkingowym. Każdy nowy oddział/biuro firmy technologicznej potrzebuje elastycznych warunków pracy.  Instapage to młoda firma, która dynamicznie się rozwija. Na konkurencyjnym rynku musi walczyć o talenty, dla których atrakcyjne, własne biuro niewątpliwie będzie dodatkowym atutem. Kluczową kwestią dla Instapage była dobra komunikacja oraz liczne udogodnienia dla pracowników, w tym rozbudowana strefa wspólna, na której firma planuje organizację licznych spotkań branżowych. Firma wprowadzi się do nowej siedziby w październiku br. – powiedziała Agnieszka Żygieło, Doradca w dziale reprezentacji najemców biurowych firmy Cresa Polska.

Prosta Office Center znajduje się w najlepiej rozwijającej się dzielnicy biznesowej Warszawy, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego, co zapewnia najemcom doskonałą ekspozycję. Budynek oferuje 19.600 mkw. powierzchni biurowej klasy A oraz 800 mkw. powierzchni handlowej i może poszczycić się ponad 90% poziomem wynajęcia. W obiekcie znajduje się centrum medyczne Lux Med oraz liczne punkty usługowe. Asset Managerem obiektu jest Cromwell Property Group.

 

Cresa jest największą na świecie firmą doradczą na rynku nieruchomości komercyjnych świadczącą usługi agencyjne wyłącznie na rzecz najemców i specjalizującą się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w zakresie nieruchomości. Prowadzi działalność w ponad 80 biurach na całym świecie. Cresa Polska oferuje obiektywne i niezależne usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych. Firma zapewnia kompleksowe usługi agencyjne w zakresie reprezentacji najemców pozbawione ryzyka konfliktu interesów, jak również obsługi transakcji na rynkach kapitałowych, badań rynku i doradztwa, wycen nieruchomości, projektowania i zarządzania projektami oraz workplace strategy. Siedziba firmy Cresa Polska mieści się w Warszawie. Biura regionalne znajdują się we Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi i Krakowie. Więcej informacji na www.cresa.pl